سلام بر یاس خوشبوی علی



آمد ... و واژگان نور میان کلام جهانیان جان گرفت و آسمان عشق در میان دوستان ایمان،

باران آمد....

و هرم حضور آفتابی‌اش سلام و صلوات را مهمان چشمان عاشقان کرد و حضور و رایحه سبز ایمان را تکرار،


سالروز ولادت ام ابیها مادر امامت، همسر ولایت و دخت نبوت بر تمامی دوستداران حضرتش مبارک باد


منزل گاه صالحان و شایستگان بهشت جاویدان است؛ آنان که راه سعادت را شناختند و خود


راه هدایتی برای سعادت دیگران شدند. اولیای الهی و خاندان عصمت و طهارت، از جمله


اینانند و فاطمه فرزند محمد (ص)، اولین این بزرگواران است که وارد بهشت می شود.


پدر بزرگوارش رسول خدا (ص) فرموده است:

«اولین کسی که وارد بهشت می شود، فاطمه (س) است».




شخصیت حضرت فاطمه (س) در کلام رهبر معظم انقلاب



مقام معظم رهبری:

در شأن والای حضرت زهرا (س) فرموده اند: «شخصیت زهرای اطهر (س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است، به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته سیاسی عالم، می‌توانند از زندگی کوتاه و پر مغز او درس بگیرند.»




بهانه ی خلقت

    

از شخصیت فاطمه سخن گفتن بسیار دشوار است. فاطمه یک زن بود، آنچنان که اسلام میخواهد که زن باشد. تصویر سیمای او را پیامبر، خود رسم کرده بود و او را در کوره های سختی و فقر و مبارزه و آموزش های عمیق و شگفت انسانی خویش پرورده و ناب ساخته بود.
وی در همه ابعاد گوناگون (زن بودن) نمونه شده بود .....


ادامه مطلب ...

مسابقه شیطان



صبح زود همین که از خانه بیرون زد گفت:


مسابقه می دیم از الان تا شب


در همین وقت، چشمش به دختری که از سر کوچه می آمد افتاد


نگاهش را کج کرد و به شیطان گفت:


فعلاً یک هیچ ـ به نفع من


آقا برای تو نه ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

آقا برای تو نه برای خودم بد است
هر هفته در گناه تماشا کنی مرا
من گم شدم تو آیینه ای گم نمیشوی
وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا...


و باز هم همان جمله قدیمی...


به راه آییم تا از راه بیاید!



گفتگو با امام زمان ...


 مثل هر بار برای تو نوشتم:


دل من خون شد ازین غم، تو کجایی؟

و ای کاش که این جمعه بیایی!

دل من تاب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره، مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد؟


تو کجایی؟ تو کجایی...
و تو انگار به قلبم بنویسی:

که چرا هیچ نگویند

مگر این منجی دلسوز، طرفدار ندارد، که غریب است؟

و عجیب است

که پس از قرن و هزاره

هنوزم که هنوز است

دو چشمش به راه است

و مگر سیصد و اندی نفر از شیفتگانش، زیاد است

که گویند

به اندازه یک «بدر» علمدار ندارد!
و گویند چرا این همه مشتاق، ولی او سپهش یار ندارد!
http://s3.picofile.com/file/7986013224/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7_zohor313yar_blogfa_om_6_.gif
ادامه مطلب ...

تو آمدی و دیدی خوابیم ...


دیریست که آواره ی دشتی
آقا
رفتی و دوباره برنگشتی آقا
شاید که تو آمدی و دیدی خوابیم


از خیر تماممان گذشتی آقا...


1_molaye-man.jpg 


اللهم عجّل لولیک الفرج


40096190678766401834.shabhayetanhayi.ir


حرفهای خداوند با من بنده

 درد و دل با خدا,راز و نیار با خدا

یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد.

می توانست، اما رسوایم نساخت و مرا مورد قضاوت قرار نداد.

هر آن چه گفتم باور کرد و هر بهانه ای آوردم پذیرفت.

هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.

اما من هرگز حرف خدا را باور نکردم! وعده هایش را شنیدم اما نپذیرفتم.

چشم هایم را بستم تا خدا را نبینم و گوش هایم را نیز، تا صدای خدا را نشنوم.

من از خدا گریختم بی خبر از آن که خدا با من و در من بود.

  
ادامه مطلب ...

نماز صبح

امام حسن عسکری (علیه السّلام): ابتدا نماز صبح بخوانم

هنگامی امام حسن عسکری (علیه السّلام) در بستر بیماری بود

و آخرین لحظات عمر شریفش را سپری می کرد مقداری دارو جوشانده

خدمت حضرت آوردند تا میل کند. فرمود: ((وقت نماز صبح است.

اول مقداری آب بیاورید تا وضو بگیرم و نماز بخوانم.)) آب آوردند

و امام وضو گرفت و نماز صبح را بجا آورد و لحظاتی

بعد روح مقدسش به عالم بقا پرواز کرد. (منتهی الامال/ ج۲/ ص۴۱۲)


رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم):

هنگامی که آفتاب طلوع می کند کافران و آفتاب پرستان

در برابر آن به سجده می افتند و خداوند نماز صبح را بر امت

من واجب فرموده تا پیش از آنکه کافران، آفتاب و

شیطان را سجده کنند امتم در برابر خداوند متعال سجده کنند.

(تفسیر ابوالفتوح رازی/ ج۱/ ص۱۶۱)