مادر شهید ...


سلامتی همهء مادران شهدا صلوات ...



    


الله الله و استجابت دعا


شخصی در تاریکی شب، در حال دعا با سوز و گداز الله الله می گفت

شیطان نزد آن دعا کننده آمد و گفت:

آن قدر الله الله می گویی و جواب نمی شنوی. چرا اصرار می کنی؟

این همه سوز و دعای بی اثر بس است.

آن شخص ناامید و افسرده شد و دلش شکست.

در عالم خواب حضرت خضر را دید که به او فرمود:

چه شده الله الله نمی گویی مگر از راز و نیاز پشیمان شده ای؟

آن شخص گفت: آخر هر چه می گویم، جواب نمی شنوم، بنابراین ناامید شده ام.

حضرت خضر فرمود: مگر باید جواب خدا را از در و دیوار بشنوی؟

همین که الله الله می گویی معنایش این است که

جذبه ای خدایی تو را خوانده و از جانب معشوق تو را به خود کشانده است.


نی، که آن الله تو، لبیک ماست

آن نیاز و سوز و دردت، پیک ماست

ترس و عشق تو کمند لطف ماست

زیر هر یا رب تو لبیکهاست


پس از این معانی و هشدار، فهمید آن ندا از شیطان است و نباید ناامید

از حق شد که این الله الله دلیل راه یابی و پذیرش به آن درگاه است.

یک قدم تا خدا ....




وقتی گناه نکردیم طناب عشقمون به خدا وصله ...


وقتی گناه کردیم این طناب پاره می شه ...

اما حالا بیا با هم توبه کنیم ...

توبه گره می زنه این طنابو ...

و طناب کوتاه تر می شه ...


حالا به خدا نزدیک تریم ...


البته توبه ی واقعی ...





بدون شرح ...

عجبـم از مردمانی که از نـَداری می نـالند.
اما بر بـامِ خانه های محـقرشان بساطِ گنـاه پهـن است.


این روزها گنـاه از نان شب هم واجب تـر است

عاشق واقعی


 

میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم

که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی

یادت نمیرود باید عاشقی کنی

کاش من اینگونه عاشق بودم ….. ای کاش …

آری چنین نمازی قبول میشود اما من و تو چی؟

تا چه حد به واجباتمان عمل میکنیم؟



حدیث از امام علی (ع)

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com    تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com     تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com   

اَلذِّکرُ یونِسُ اللُّبَّ وَ یُنیرُ القَلبَ و َیَستَنزِلُ الرَّحمَةَ؛


یاد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى کند و رحمت او را فرود مى آورد.

                                                                

                                                                                                         غررالحکم، ج 2، ص 66، ح 1858

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com    تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com     تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر  دات کام http://www.roozgozar.com   

خدایا دوستت دارم


گفتم: خسته ام

گفت: از رحمت خدا ناامید نشوید (۵۳ زمر)

 

گفتم: انگار منو فراموش کردی؟
گفت: مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم (۱۵۲ بقره)

 

گفتم: آخه تا کی صبر کنم؟؟؟
گفت: تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد (۶۳ احزاب)

 

گفتم: و خدایی و صبور! من بنده ام و ظرف صبرم کوچیکه یه اشاره کنی تمومه
گفت: شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه (۲۱۶ بقره)

 

گفتم: دلم گرفته …
گفت: (مردم به چه دل خوش کردند) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند

(۵۸ یونس)

 

گفتم: خیلی احساس تنهایی میکنم
گفت: من که نزدیکم (۱۸۶ بقره)

 

گفتم: تو همیشه نزدیکی … من دورم کاش میشد بهت نزدیک بشم
گفت: هر صبح و عصر پروردگارت را پیش خود با خوف و تضرع و صدای آهسته یاد کن

(۲۰۵ نور)

 

گفتم: خب اینم توفیق می خواد
گفت: دوست ندارید خدا شما را ببخشد (۲۲ نور)

 

گفتم: معلومه که دوست دارم
گفت: پس از خدا بخواهید شما را ببخشد و توبه کنید (۹۰ هود)

 

گفتم: با این همه گناه …برای کدومش توبه کنم؟؟؟
گفت: خداوند همه ی گناهان را می بخشد (۵۳ زمر)

 

گفتم: روی توبه ندارم یعنی اگه بازم بیام می بخشیم؟؟؟
گفت: به جز خدا چه کسی گناه کاران را می بخشد؟ (۱۳۵ ال عمران)

خدا هم توبه کنندگان را و هم آنان که پاکند را دوست میدارد (۲۲۲ بقره)

 

گفتم: خدا جز تو کسی رو ندارم …
گفت: خدا برای بنده اش کافی نیست؟! (۳۶ زمر)

 

گفتم: در برابر این همه مهربونی چیکار کنم؟؟؟
گفت: ای مومنان! خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب او را تسبیح کنید که خود و فرشتگانش بر شما درود و رحمت میفرستند … خدا نسبت به مومنان مهربان است

(۴۱ احزاب)


گل


آقا بیا


رسید محضر علامه طباطبایی سوال  کرد راه رسیدن به امام زمان چیست؟

پاسخ دادند: خود امام زمان فرموده است: (شما خوب باشید ما خودمان شمارا پیدا میکنیم).

گفت چکار کنم که امام زمانم دوستم بدارد؟ گفت گناه نکن.


آیت الله بهجت:
راه خلاصی از گرفتاریها منحصر است به دعا کردن در خلوات برای فرج ولی عصر (علیه السلام) نه دعای همیشگی و لقلقه ی زبان و صرف گفتن "عجل فرجه" بلکه دعای با خلوص و صدق نیت و همراه با توبه ی نصوح.


.../آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد/...

.../شاید دعای مادرت زهرا بگیرد/...


ما تا ظهور ایستاده ایم

ما تا ظهــــــــور ایستاده ایم.....


قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ

 وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ»





1            اس ام اس تبریک به امامت رسیدن امام زمان

نماز صبح



خداوندا بهت قول میدهم فردا اول وقت نماز صبح را بخوانم
دیگر نمیگدارم شیطان وسوسه ام کند، تا بخوابم

ولادت حضرت علی,اس ام اس ولادت حضرت علی,اس ام اس تبریک ولادت حضرت علی




ولادت امام علی (ع) گرامی باد

اس ام اس ولادت حضرت علی (ع)


سکان زمین و آسمان است علی


سلطان همه جهانیان است علی


آوازه ی او ز هفت اقلیم رسد


مشهور به هفت آسمان است علی

 

برتر ز علی رب جلی خلق نکرد


آقای همه بهشتیان است علی


اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک



آب را گل نکنیم پدرم در خاک است ...



وقتی دیروز باران بارید


" آن مرد در باران آمد" را به یاد آوردم


" آن مرد با نان آمد"


یادم آمد که دیگر پدرم در باران


با نانی در دست


و لبخند بر لب


نخواهد آمد


دیروز دلم تنگ شد و با آسمان و دلتنگی‌اش


با زمین و تنهائیش


با خورشید و نبودنش


به یاد پدر سخت گریستم


پدرم وقتی رفت سقف این خانه ترک بر میداشت


پدرم وقتی رفت دل من سخت شکست


 خاطر خاطره ها رخ بنمود


زندگی چرخش یک خاطره است


خاطر خاطره ها را نبریدش از یاد


پدرم وقتی رفت آسمان غمزده بود


و زمین منتظر …..


زندگی چرخش ایام و گذار من و توست


و کسی گفت به من:
 


آب را گل نکنید


پدرم در خاک است


زندگی می‌گذرد


کاش یک فاتحه مهمان شقایق باشیم


و زمین کوچک نیست


دل ما تنگ و نفس سنگین است


کاش میشد آموخت که سفر نزدیک است


خاطر خاطره‌ها را نبریدش از یاد


زندگی می‌گذرد


کاش یک فاتحه مهمان شقایق باشیم

آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش می یابد

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش می‏ یابد

 افسران - آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش می‏ یابد

 

أَعُوْذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیمِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

همان کسانی که ایمان آورده ‏اند و دل هایشان به یاد خدا آرام می‏ گیرد
آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش می‏ یابد..

(آیه ۲۸ سوره رعد)


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com